jueves, 27 de marzo de 2008

FOBIA 26/03/2008


La meva preciossa gossa avui ha mort. Aquesta és una foto del últim día que va jugar. Estavem a la platja, a Cadaqués, era feliç, tot anava bé. Tenia cancer de pulmó, pero estava forta,feliç, no semblava malalta; a l'endamà una relació de vuit anys va començar a desfer-se, va començar una caiguda que acabaria per separar-nos. Aquesta tarda l'he perduda, l'he perduda per sempre, encara no en soc concient, ploro com porto dies plorant, pero em sembla que en cualsevol moment tornarà, que sortiré a passejar i ella vindrà amb mi, que pujarà al llit demà al matí, que a les dotze l'hi hauré de donar la seva medicació, que quan piquin el timbre ella bordarà, que aquest estiu a la platja donarà guerra com sempre, esperaré els seus petons sempre que estigui trist, però mai més els tindré. Ja només em queda el seu record, i la seva filla, però per sempre més el seu record.
Fobia in the sky with diamonds
26/03/2008


1 comentario:

_MeiA_ dijo...

buff..
jo tb he viscut ak sensació, aquest dolor.. ja fa anys,, pero menrecordo com si fos ahir... sem posa la pell d gallina i tot...

es k sestimen am bogeria... molt!

ara en torno a tenir dos (una gosseta i un gosset), i son la meva vida!
el carinyo k et poden arribar a donar ak petites bestioles, es incomparable am res...

un ptnas!!!